søndag 6. mars 2011

To Eames i hus.♥

Jodaså.. Klarte ikke helt vente til kjøkkenet var litt mere ferdig. Tok med meg to DSR Eames Plasic Chair hjem fra jobben her om dagen.
Sorte.
Very Nice.



Driver med litt småtterier her inne. Vi skal ikke pusse opp kjøkkenet før om en to-tre år, (mye annet som haster mer) men litt må jeg bare gjøre.
Nå har vi revet to skap,- det ene med kjøkkenviften som var 20 år gammel, ekkel og fettete! Flisene under benken hadde jeg grunnet med heftgrunn for en stund siden og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre videre. Nå ble alt sammen "muret" igjen. Brukte fliselim for å få mur-effekten. Her skal vi henge opp en enkel stålvifte og noen krydderhyller. Jeg kan vise flere bilder når det er mere "ferdig" på kjøkkenet.

Ellers kommer vi akkurat hjem fra dette:

Hatt noen deilige dager på fjellet med strålende sol......skikkelig påskestemning!..

Kom hjem til mange hyggelige kommentarer på forrige innlegg. Tusen takk! Moro dere likte fargen. Det gjør jeg og:)

4 kommentarer:

:) sa...

WOW :D

Sandy sa...

Hvaaaa? Kjøpt Eames-stoler?? Småmisunnelig her..:p Når jeg blir stor skal jeg garantert ha noen sennepsgule Eames-stoler i hus;)

Mette sa...

nice! :) stolene var knæsj, nydelig med svarte. :)
også så deilig å få gjort litt på kjøkkenet også! :) dere er så flinke.
Sees etterpå!

Luise sa...

Må innrømme at jeg er ørlitegrann misunnelig ang de stolene altså..;) Så gøy at dere var så var så heldige med været da! Kan tenke meg dere hadde en fin tur:)