torsdag 3. mars 2011

Det skjer da litt her...

..selv om jeg ikke har vært så aktiv på bloggen. Litt problemer med nettet som plutselig var borte igjen..;(

Jeg ble litt lei av hvite vegger overalt og har lenge tenkt at jeg skulle gjort noe med det. Fargen ble en mørk, varm gråfarge. Hva synes dere? Litt vanskelig å gjengi fargen her, men dere får vel et intrykk.


Litt hekling har jeg også fått tid til. Den lille altså... Den store er kjøpt.;) (nb! ny spisestue står høyt på ønskelisten)

Nye rammer og noen nye bilder har kommet opp... Speilkommoden som stod her før har flyttet ned i kjellerstua.

Her står hyttetur med gode venner for døren. Det skal bli koselig :)

GOD VINTERFERIEHELG !


15 kommentarer:

Eliesp sa...

Utrolig fint Hege!! D likte jeg! Går d Ann å spørre om fargen?

ceciliegrut sa...

Skikkelig fin farge!

Storesøster har kjøpt New York´fargen til Håvard Bakke. Er spent på hvordan den er, for blir det mer igjen (hun kjøpte 10 liter), så kunne jeg få resten *hyper*

Kunne godt male en vegg mørkere i stua jeg også kjenner jeg!

Det ble jo DØDSFINT!

Sidsel Veierland sa...

synes fargen ser flott ut - og stua får et nytt preg. Jeg skulle male en vegg i stua før jul, og endte med male hele!
Du sier du ønsker deg ny spisestue, kan du ikke male/ olje den du har? og kjøpe trekk til stolene? feks hvite trekk som du farger den fargen du vil ha??
Bare et lite tips fra meg
God hyttetur!

Datt sa...

Wæo, for en deilig farge!

twinsmom sa...

Kjempefint ble det, med den ene veggen malt slik! Flink du Hege!
Kos dere på hytte og nyt siste delen av vinterferien!
God klem fra meg

charm design sa...

En helt utolig vakker,varm og fin farge.Passet perfekt hos dere.Ble så lunt og koselig.
Klem Heidi

Hege - BOLIGglede sa...

Hyggelig dere likte den. Ble litt mørkere enn jeg først hadde tenkt, men liker det godt. Kan se om jeg finner fargekoden Eli..:)

Sidsel: Har vært inne på tanken, men siden det er oljet eik blir det nok ikke fint med hvitolje. (blir gult) Male den kan jeg jo. Bare redd det blir stygt og skaller av. Har du noe erfaring?

Gry sin lille verden sa...

Det var en utrolig lekker farge :)

Mette sa...

det ble råfint! :) gleder meg til å se. Og kjempestilig med de nye bildene under de gamle! Skjønne skjønne jentene. :)

Liv Kari sa...

Så fint det ble! Jeg tror vi må ta turen til dere snart :)
Har veldig lyst til å male litt selv, får gå i tankeboksen nå.

Linda sa...

Det ble kjempefint :)
Veldig god og varm farge, selvom den er mørk.. Kaffe snart? Eller sushi?

Helene sa...

Fantastisk Hege... helt herlig! Stuen din ble nydelig :)

Anonym sa...

Ble veldig fint og likte fargen kjempegodt. Er stor fan av grått, denne var varm og fin.
Liker så godt alle naturmatrialene du blander i interiøret.
Ha ei koselig helg.
Klæmma

Liv Kari sa...

Forresten - nytt sofabord?

ElinSire sa...

Det ble kjempefint!!