lørdag 28. november 2009

Alt klart til 1.advent

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede






Litt av kjøkkenkroken som ikke helt er ferdig.. Her kommer en av tallerkenhyllene opp. Må bare male siste strøket på den.. Slagbenken skal også males (hvit) og liftgardin skal henges opp. Julepynten her inne blir rødt, lyseblått og grått
.

Var først på juleshopping med to 8-åringer på Sandvika Storsenter i går. Det var stor stas kan dere tro. Og så var det julebord på kvelden. Antrekket ble reddet av min søster Muffin. Thank you. Glad jeg har søstre..:) Resten av helgen skal jeg bare ta det med ro..

Riktig god adventshelg til alle..:)

8 kommentarer:

Ingunn sa...

Så koselige bilder.

God helg til deg og.

Ingunn

Lisa sa...

Så kolsi det har blitt Hege:)

Jeg har lett overalt etter et avlangt fat til kubbelys. Hvor fant du ditt?? Jeg får nlye meg med en utgått, ikke helt min greie, lysestake så lenge :)klem

Hip Spaces sa...

Så fint det ble. Jeg likte veldig godt adventstaken din med hvite kubbelys og store tall. God ide :-)

Janne sa...

Nydelig farge du har valgt på kjøkkenet:) Gleder meg til å se når hylla og benken er ferdigmalt! God advent:)

Adriana Figueiredo sa...

lindo seu Blog...


beijos, ( Adri )

mi-rachel sa...

så fint med lyseblått og rødt til jul.

Unknown sa...

Superfint! Ha en god adventshelg! :)

Glede sa...

Flotte adventsbilder! Spennende fargekombinasjoner.. ;) Her snør det. Ser ut til å bli en finfin søndag! Kos deg. ;)