mandag 31. august 2009

Loppemarked og Fretex..

Var innom Fretex på fredag for å finne noen stygge kjoler til en bursdag. (og det fant jeg, men det er en annen historie!)
I det jeg skulle gå spurte jeg om de ikke tilfeldigvis hadde fått inn noen tallerkenhyller..
Joda, han løp inn på lageret og sa de akkurat hadde fått inn denne.. 30kr skulle han ha for den. (Hurra! ropte jeg inni meg..ikke høyt selvfølgelig..må jo ikke få de til å øke prisene..he he)




Lørdag var vi en rask tur på loppemarked før vi dro til Oslo.
Ville se om jeg fant noen nattbord, men hadde ikke hellet med meg. Ble et par småhyller, noen norgesglass og litt småporselen i en søt lyseblå farge.
Pluss at mannen kjøpte en stooor pose med bøker...
-
-

12 kommentarer:

aase sa...

Den hylla er vel snart hvit den da......billig var det ihverfall!!

Får vi se bilde av deg i stygg kjole eller??

Unknown sa...

Ååå, you lucky woman!!! Jeg var på diverse bruktbutikker på torsdag på jakt etter tallerkenhylle, men ingen hadde. Må nok gå litt oftere i slike butikker, for de får visst inn stadig vekk, også blir de solgt igjen med en gang.

Thea sa...

Å så heldig... Supre funn!!! :O)Kan tenke meg det blir litt mer stas å fikse opp fremover, når dere har deres eget sted. :)

Anonym sa...

Nei, så heldig du var og så 30,-, kjempebillig:)
Søte de koppene også.
Ha en fin dag.
Hilsen fra Agathe

(eddas) sa...

Heisann...
så koselig blogg du har....jeg er selv på fretex ofte og finner mange gode biter...hvor ligger brukthandelen i drammen?
Klem edda

Janne sa...

For et kupp!!!
Jeg kom også over en på fretex for en stund siden, men måtte betale 140! Lucky you;)

Christine Louise sa...

Nydelig tallerkenhylle :) Grattis med godt kjøp :)

Lene sa...

Så heldig du er som fant tallerkenhylle. Jeg er stadig på jakt etter en, og satser stort på å finne en i løpet av loppehøsten.

Datt sa...

Oioi, for en LYKKE! :D Tror Trondheim er helt tørr for slike... Men så er det veldig regnvått da, som om det hjelper lissom... :P

mi-rachel sa...

det småporselenet likte jeg!!

Lisa sa...

Åååå, jeg freser over nettet og leter overalt etter tallerkenhylle... men de er så dyre! Hvor ligger Fretex nå? Er ikke på Gulskogen lenger el?

Digg for deg da :) gleder meg med ;)

ninabakke sa...

Så gøy å finne billige skatter :)

Det er interiørkonkurranse på fotoverden nå og mange andre fine konkurranser og premier :)

Bli gjerne med!

Mvh NIna
www.fotoverden.blogspot.com