lørdag 18. juli 2009

Et lite sommerpust fra meg..

Hei alle sammen!
Er endelig tilbake på nett etter to (nesten tre) uker uten! Jepp, helt sant!
Men vi har kost oss og opplevd en hel masse, så skal ikke klage..
Dukkestuen er like hel, katten lever, men alle blomsten ute er døde..;(
Har ikke så mye å blogge om egentlig. Bildemappen er full av bilder av barna, sol og sommer..:) (ja for vi tar vel ikke bilder når det regner?)
Har fått begynt på et hekleteppe til sofaen som skal bestå av ensfargede lapper i brunt, lysebrunt og beige. Har bestemt meg for å droppe lillafargen som er på bildet. Kjenner jeg meg selv rett blir jeg fort lei en farge, og siden det er et ullteppe til høsten/vinteren passer det fint med jordfarger syns jeg.
Hva synes dere?






(Bildene kan klikkes større..)


Skal endelig få tid til å ta bloggrunden hos dere alle!
Gleder meg..:)

9 kommentarer:

Anonym sa...

back in business. Flotte bilder, gleder meg videre

Bente sa...

Fine bilder, ser ut som dere har hatt en nydelig ferie! :) Tror lappeteppet blir veldig fint i bare jordfarger, jeg! Vet også at jeg plutselig liker andre farger når årstidene forandrer seg...

Liv Kari sa...

Nydelige bilder Hege! Digger bildet av M i det røde skjørtet :)

Tusen takk for koselige kvelder sammen med dere på hytta!

ElinSire sa...

Ikke verst at du har oppdateringer allerede :) Takk for en koselig uke!

Jannicke sa...

Kjekt å høre fra deg, Hege ;o)
Huff, ja. Ulempe med ferie er jo at alle de fine sommerplantene våre fallerer når vi er borte!
Men godt at katten overlevde da, haha!!

Enig angående teppet sitt. Jordfarger er tidløse, og noe man ikke går lei. Lilla er en litt på og av farge...

Ha en fortsatt fin helg,
klem J.

Anonym sa...

Morro å høre fra deg igjen! Lappene så veldig fine ut, pene behagelige farger som passer godt også til høst og vinter..

Hvordan var det i "tjuttavika"(?)! Vi skal snart avgårde til dyreparken, og lillemor gleder seg vilt til sabeltann!

Anonym sa...

Morro å høre fra deg igjen! Lappene så veldig fine ut, pene behagelige farger som passer godt også til høst og vinter..

Hvordan var det i "tjuttavika"(?)! Vi skal snart avgårde til dyreparken, og lillemor gleder seg vilt til sabeltann!

Tove sa...

Koslige sommerbilder! Syntes det lilla så velidg fint ut jeg da, men man vet jo best selv hvordan man liker det:)

Fortsatt god sommer

:) sa...

Wow, skal si du er flink til å holde heklinga vedlike! Her går det mer i rykk og napp ;)

Fine bilder! Takk for noen fine dager med dere på hytta. Jentene er så skjønne :D