mandag 14. mars 2011

Vinn en lampe!!!

Hvis du har lyst på en Nicolette Brunklaus lampe har du sjansen nå!!
Alt du må gjøre er å "like" siden til Ellingsen møbler på FACEBOOK og dele den med dine venner!
Hvis du ikke er på Facebook, men har blogg kan du linke til dette på bloggen din og være med på trekningen. Gjør du begge deler kan du få TO lodd. Husk å skrive her på bloggen min eller på Facebook-siden hva du gjør!
Lampen du kan vinne heter Shady Tree er Ø55cm Hvit, brun eller svart på utsiden...:) Du velger farge selv!
Er den ikke superfin??

3 kommentarer:

Liza sa...

Åh den lampen er så fiin! :) Dette vil jeg være med på.
Tar veldig gjerne to lodd jeg!
Liza

eirinhovdenak sa...

Disse er så fine! Jeg er med med ett lodd .

Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

Anonym sa...

Åh de likte jeg godt :-)
1 lodd til meg.

Mvh
Barbro
barbro@batex.no