tirsdag 8. mars 2011

Stockholmsmessen 2011

Viser noen bilder fra Stockholm Furniture Fair . Mye inntrykk når man går rundt sånn i to dager. Det som gikk igjen var hvit + fargeklatter... mest gult kanskje?? Vanskelig å si. Men det var i allefall mye sterke, klare farger. Bilder fra blandt annet Erik Jørgensen, Muuto og Montana sine stander.

Men naturtrenden fortsetter også...
Disse lampene fra Nicolette Brunklaus har vi kjøpt inn nå!! Gleder meg til de kommer! Puffer og putetrekk også.. Puffene med tremotiv er fra Ygg & Lyng

De kule sofaene er fra LK Hjelle.
Betongmøblene fra Indoor Outdoor - begge leverandører på jobben..:)

Litt lamper.. fra blandt annet Northern lighting, Moooi og  Flos :)

Måtte jo vise dere litt. Jeg føler meg veldig heldig som jobber der jeg jobber..:))

2 kommentarer:

Linda sa...

Hvit + fargeklatter i gult høres helt ut som noe jeg ville likt!! :)

thea.e sa...

Å så spennende. Der skulle jeg gjerne vært. :)