onsdag 1. desember 2010

1. desember!

Sånn ser vår kalender ut. Tok inn første og beste greinen fra hagen. Hadde ikke tenkt å henge den i gardinstanga, men hadde glemt å kjøpe kroker så da ble det sånn.. Jentene her får en gave hver 3.dag, også får de hver sin sjokoladekalender i tillegg. Orket ikke kjøpe inn 72 småting..;) (Har akkurat kastet en søppelsekk med skrot/småleker fra rommet til de to minste.;)
De observange ser kanskje også at det bare henger 17 gaver her. Obs! Må ut å handle flere..

 Gavepapir og tags fra Panduro. Fint ikke sant?

Pernille er spent;)

Takk for alle hyggelige kommentarer på maleriet mitt:) Koselig at dere likte det. Har faktisk malt litt på det igjen, men redd for å ødelegge det. I dag skal jeg på jobb. Spørs om det er så mange som beveger seg til byen i -20grader...Brrrr. Alt for kaldt!!!!

5 kommentarer:

Christine C sa...

Så koselig med pakkekalender, det blir man aldri for stor for! Nydelig papir du har brukt :-) Ønsker deg en fin første desemberdag.

Datt sa...

Blir sjalu på alle kalenderne til barna i Blogglandia jeg, vil også ha! Så jo sååå fin ut! ;)

Mette sa...

koselig kalender! :) Elsket de papirene fra Panduro - helt nydelig. :)

jeg har også fått pakkekalender i år, - Ida laget til meg og linda! :D helt rått, jeg har aldri fått pakkekalender før. ;)

Unknown sa...

Hei, så fin kalender du har. Papiret fra Panduro er jo så koselig, nå angrer jeg på mitt IKEA papir asså;) Ha en fin helg. Klem fra Wilhelmines blogg.

Gustav og Berta eli.ostgard@getmail.no sa...

Den var jo helt nydelig Hege. Vare gavepapir! Så store og fine pakker dine barn får, mine får bare bittesmå!