onsdag 28. april 2010

Hekleteppe ferdig + en stk. stolt mor...

Det blir nok ikke større enn dette. 7 x 9 ruter pluss en kant. Men, men.. bedre det enn at det ligger uferdig i månedesvis...eller? Tenkte å ha det ute i hagegruppa sammen med litt fargerike puter. Rakk akkurat å ta noen bilder før det ble helt mørkt.. Må feste trådene bak så er det helt ferdig.. (uff så kjedelig!)


Nå trodde du kanskje at jeg var stolt av hekleteppet, men nei det er henne her jeg er stolt av! Dette har hun ikke fra meg nei! Lille, store 10-åringen min sang alene på skolens Gram Prix finale i dag. :) Og hun var kjempeflink!

5 kommentarer:

Bente sa...

Skjønner godt du er stolt mamma, da! :)
Og du kan være stolt av hekleteppet også. Fint var det! Og lykke til med tråd-festing... Vet det er en stooor og boooring jobb!
Fin-fin sofa dere har, jeg ønsker meg desperat ny sofa!
Fin dag til deg!

Datt sa...

Nyydelig ble teppet!! Og jeg skjønner godt at du er stolt! ;)

Mette sa...

Den m-en der burde nesten vært hos meg! :) Digger den.
Gratulerer med ferdig teppe - det ble jo kjempefint. :) Og Maddis er jo bare så søt! og modig ikke minst!

Katrine sa...

For et nydelig teppe, og så søt og flink datter :o) Forstår godt du er stolt!!

Glede sa...

Flott teppe. Faktisk ligner det på et jeg selv har laget, hvor er det tro? Hmm.. Modig datter du har! Skjønner godt at du er stolt. Happy søndag.