søndag 21. mars 2010

Noen bilder fra jobben..

Et lite bilderas fra fredag. (Ellingsen møbler.) Hele 1.etg. er tilegnet Slettvoll. Så her er det mye fint...;) Blir ganske sjuk på å bytte ut alt jeg har hjemme når jeg går rundt i dette hele dagen kan du tro..
Butikken består av 3 etg. I 2.etg. er det mye mere moderne design. Sånn som Vitra, Erik Jørgensen, Norway says, lamper fra Flos og mange, mange fler.. Skal nok ta et bilderas derfra en dag også. I kjelleren har vi litt forskjellig. Blandt annet Jensen madrasser. Så det er mye å sette seg inn i å lære som dere skjønner...;) Men moro er det!

Dette var bare 1.etg.
Ha en strålende søndag alle sammen:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det mye fint ja. Sikkert spennende å jobbe på en sån plass, men kan tenke meg til du får lyst på en MASSE.
Ha en fin søndagskveld.
Klæm

Mette sa...

ai ai, så mye lekkert. :) digga kvisteveggen! Håper du har det fint på jobben! må være litt utfordring å ikke shoppe for mye. ;P moro å bli såpass "inn" i alle designere og merker og slikt.

atinybitofheaven sa...

Ååå- der kunne jeg godt ha jobbet.. ( eller kanskje ikke, hadde nok blitt altfor fristet til slutt;-))

Ha en flott kveld videre søte du .-)

klemmer

Nin sa...

Åh...Sikle..

Jeg titter innom deg innimellom, men nå måtte jeg gi en liten lyd fra meg og.....Må være en nytelse å bare være blant alle de LEKKERBISKENE der!

Fin kveld til deg!

Gustav og Berta eli.ostgard@getmail.no sa...

Fine møbler, denne stilen elsker jeg. Skulle bare hatt en lommebok som passer til:-(

Tonje sa...

Ååå, så heldig du er som jobber der:) Driver å ser etter mulige arbeidsplasser for tida, og denne butikken syns jeg det ser veldig spennende ut å jobbe i! Du må si i fra hvis det blir noen ledige stillinger;) Flotte bilder forresten! Og god påske:)