torsdag 18. mars 2010

Kule arvegjenstander


Noe av det vi har arvet fra bestemoren til mannen min er veldig mye brukt. Spesielt denne blå stolen. Den er super når man skal male, når man får en ekstra middagsgjest, eller når man skal hente noe høyt oppe i skapet... Rett og slett mye brukt.
Kjølebagen er kjempefin til å ha med drikke på stranden f.eks... Eller kanskje jeg skal begynne å bruke den som lunsjbag??



Her har jeg endelig en fridag, men desverre syke barn (spysyke ugh!) Så dagen blir vel ikke akkurat som jeg hadde tenkt. Får prøve å ta unna litt klesvask som har en tendens til å hope seg opp i hauger.. Noen som kjenner seg igjen?

11 kommentarer:

Bente sa...

Fantastisk kul stol og bag! Heldig dere er! Og ja, jeg kjenner meg igjen i kles-vask som hoper seg opp...

mi-rachel sa...

kule ting.
og kule farger sammen.

Thea sa...

Utrolig tøffe ting... :)

aase sa...

Stolen er kul og utrolig populær, de er ikke mange dagene til salgs før de går.

Kjedelig med spysjuke barn...mitt mareritt ihvertfall, jeg synes så syndt på de!! håper det går fort over da!!

Janne sa...

Superkul stol, den ble jeg vilt forelsket i!!! Veska var også tøff...retro på stranden;)
God bedring til småttisene dine...vi er på samme galeien selv. Minstemann fikk det i helga, og nå har det vært vi voksnes tur. Håper dere slipper unna!

Mette sa...

jeg digger den stolen! :) utrolig hvordan ting går igjen og gamle ting blir kule igjen, hehe. jeg er litt lei av den lissom-gamle stilen som raider landet, men virkelig gode gamle arvesaker er bra. :)

Anonym sa...

Så kul og smart den var og den kjølebagen var også superduper og stilig.
Så morsomt å få sånne flotte ting.
Fortsatt fin torsdag til deg.
Klæm

Vibeke sa...

dette var KULE ting, heldige dere!

trodde skittentøy bare fantes i hauger jeg??...:)

Sidsel Veierland sa...

skikkelig kul stol, ja. husker vi hadde noe lignende hjemme hos mor....
God bedring til de som spyr,- tror og håper vi er ferdige med runden for denne gang.....
og ang klesvask; jeg kjøpte ny STOR maskein for å slippe de haugene, MEN de er der fortsatt - for nå må jeg samle mer tøy for å fylle maskina :-)

Kvirrevitt sa...

Disse tingene var utrolig kule! Ønsker meg spesielt en sånn trappestol, og hadde jeg funnet en i den fargen i tillegg hadde jeg blitt superglad! Kjenner meg igjen i klesvaskopphopingsproblemet. Skulle egentlig lagt sammen tøy nå, men satt meg visst her isteden.

Datt sa...

Så utrolig nydelig blåfarge, heldige du! :D