søndag 14. februar 2010

Og vinneren er...


Etter en rettferdig trekning på sengekanten her er vinneren kåret!! (ble litt for sent å gjøre det i går..) Madelen lagde lapper med nr. på (to til de med to lodd of course..) Og mannen og de andre barna var vitner.. Den som ble trekt var:
.
Gratulerer Lisa som snart skal bli tre-barnsmor! Dette fortjener du. Gledelig morsdag fra meg.


Her har barna kommet inn med frokost og gaver på senga. Emmely hadde laget et kort i barnehagen med dette diktet:

Til Mamma!

Det hender du blir lei deg,
Fordi jeg er så liten,
Jeg setter merker overalt
Og gjør deg ganske sliten

Men hver dag blir jeg større
Ja, en dag blir jeg stor,
Og alle mine avtrykk
Blir bare svake spor

Her er mitt lille avtrykk
Så du kan huske og forstå
hvor søte mine hender var
den gangen de var små..

Så var det et håndavtrykk over...Så søtt! (Og litt klump i halsen..)

Ha en fin dag! Takk til alle som ville være med...;)


10 kommentarer:

aase sa...

Gratulerer til den heldige vinneren!!

Ha en fin morsdag!!

(eddas) sa...

Grattis til den heldige:)
Ha en fortreffelig dag..
klemmer til deg:)

Renate sa...

Gratulerer til Lisa .
så utrolig hyggelig hilsen du fikk på senge kanten Hege .kjempe herlig:) ha en herlig dag

mi-rachel sa...

for et søtt dikt.

Datt sa...

Aaaaw, skjønner godt du fikk klump i halsen, JEG fikk jo det, og det var jo ikke til meg! Hihi... ;) Nyt dagen!

Karin sa...

Jeg fikk ikke bare klump i halsen, men øynene fulle av tårer. Tiden går så altfor fort og snart er tiden bare minner. Det var en viktig påminnelse til oss alle!
Ha en fortreffelig morsdag, Hege :)
Gratulerer så masse til Lisa, så koselig at du vant!

thea.e sa...

Nydelig hilsen fra lille,skjønne Em da..

Og så koselig at Lisa vant. Det er velfortjent;o)

Mette sa...

Så moro at Lisa vant, - det fortjente hun. :)

OG for et rørende dikt. Tiden går altfor fort!

Josefine sa...

Vilken fin blogg du har, hittade precis hit:)

Ha en bra dag! /Josefine- at home

Lisa sa...

OIOIOI!! Vant jeg?? Det er helt utrrrrrolig! jeg vinner jo aldri ... så gøy :) Kjempefine malerier da. Gleder meg til å se dem. TUSEN TAKK Hege :)

Diktet var kjempefint! Minner om at vi må kose oss nå mens vi har tid ... snart er de høyere enn oss :) Hehe.. KLEM