fredag 19. februar 2010

Hekling og karneval...

Har tilført en rosafarge til sommerteppet mitt.
Måtte hekle sammen noen lapper for å se hvordan det blir. Ganske fornøyd.. Men angrer på at jeg ikke sydde sammen lappene sånn som jeg gjorde på teppet nederst. Det ble penere synes jeg. Når man hekler det sammen blir det liksom en vrangbord. Hos meg i allefall.
Har ca 40 lapper nå, -bør vel kanskje ha 80? Så her er det bare å fortsette å hekle.
Er jo bare OL på tv om dagen så.. (ikke spesiellt sportsinteressert fruen her...det er derimot mannen til gangs....)



Emmely er på karnaval i barnehagen i dag. En liten skummel bie...eller bare søt?

Batman var i allefall litt skummel. Det er bestevenn og fetter Oliver som er bak masken der..
.
Nå er det vinterferie for barna her. Skal kose oss hjemme i år med forskjellige aktiviteter.
Snø er det i allefall nok av..puh!
.

God helg alle sammen!

7 kommentarer:

Mette sa...

søteste bia da! :D Og som har mista sin første tann? :) Du har ikke laget kostymet, vel?

Ble koselig med rosa ruter i teppet også. :) Imponert over at du fortsatt hekler altså! Jeg blir altfor fort lei. :P

Lyst og luftig sa...

Så nydlige farger du har valgt til teppet. Nesten så jeg er fristet til å herme:) Men må vel gjøre ferdig noen andre proskjekter først her!

Så flotte kostymer barna hadde. Karneval er gøy!!

Ønsker deg en god helg.

Klem Sissel

Idun // Breidablikk sa...

Flotte karnevalsbarn! :)

Synes ikke det gjør noe med den kanten som blir på baksiden jeg.. Er jo tross alt baksiden ;) Hvordan hekler du sammen rutene dine? Litt vanskelig å se utifra bildene, og jeg er på jakt etter den ultimate sammenhaklingsmetoden ;)

ønsker deg og dine en flott helg, og en fin ferie :) *klem idun*

Liv Kari sa...

Jeg må lære å hekle av deg! Det blir så fine tepper som du lager :)

Hvor er forresten gardinen med hestene fra? Den var kul!

Sidsel Veierland sa...

Jeg beundrer at du holder ut med de bestemorsrutene. Har hekla noen jeg og - men liker faktisk de ensfarga best - for de går fortest å hekle når jeg slipper å bytte farge ... Du får se på heklekurset til Sissel (over her) - hun er rå på sammenhekling. Var der jeg lærte å få det til så det ble fint.

God helg

MonjaHelene sa...

Så flink du er !:)De teppende var flotte.
Jeg drømmer om å kunne produsere noen bestemors-ruter,men hittil har det kun blitt heklet et lite dukke-skjerf.:)
Så søte utkledde barn.;)
Ha en fin helg !
Klem

Janne sa...

Hei, og takk for koselig hilsen:) Vært noen tunge dager, og flyttinga har ikke helt blitt det samme...men hverdagen går videre, og nå er det flytting for fullt. Godt å vite at det er flere som bor i pappesker...hihi;)
Klem