tirsdag 13. oktober 2009

Hurra for salg!

Hvert år har Kid vennesalg med 40% avslag.. Me like!
I hvertfall nå som jeg trengte nye gardiner til huset. Det ble kjøpt i dag, pluss litt småtterier.. Mye fint der nå:) Hadde fått inn mye sevice og glass. Skal nok en tur til før salget slutter. Varer ut uka.. Løp å kjøp!



Noen søte, søte kakelys...


En fin avisholder..





Var jo bare helt meg disse knaggene her. Blir nok kjempefint!






Se denne søte tavlekjolen! Love it...:) Skal Emmely få på rommet sitt.






9 kommentarer:

Marianne sa...

ÅJ, så mye kult og fint!! Jeg må komme meg avgårde fort skjønner jeg- blir vel fort utsolgt disse fine tingene.
Takk for tipset!
Hilsen M

Vibeke sa...

ojojoj, de lysene MÅ jeg ha! takk for tips hege :)

klem
vibeke

ElinSire sa...

Tror jeg må løpe og kjøpe jeg også! Kan ikke skjønne at du kunne reise på salg uten meg?? Hehe ;)

Gleder meg til vi skal ha utstilling, jeg :) Det blir spennende!

Mette sa...

så søtt! :) De knaggene var rå! Elsker drivved. :)

åh som jeg gleder meg til dere flytter! :) Blir jo kjempefine gåturen herfra! ;) Ikke at det er så mye lengre den andre veien, men blir uansett litt mer stas å gå til HUSET deres. :)

Unknown sa...

Så fine ting! Er virkelig alt dette fra Kid? Jeg er inmponert!

Janne sa...

Oi så mye fint:) den tavle kjolen var kjempelekker;)

De knaggene var bare helt RÅ!!!

Ha en fin kveld videre:)

K-J

Glede sa...

Likte de knaggene!!! ;)

Liv Kari sa...

Stilige knagrekker, og helt deg ja. Gleder meg veldig til flyttingen er over og dere er på plass :)

Lise sa...

Hei Hege!! Så morro at du fant meg :) Her var det mye snacks å lese på ;)


Klemmer