fredag 14. august 2009

Shopping


Jeg pleide å like å gå på Ikea.. Men det var FØR! Alltid når jeg tenker på Ikea tenker jeg på den gamle butikken(Slependen) og gleder meg som en liten unge.. Men så kommer vi dit og alt er så nytt og stort og anderledes.. Kjenner energien forsvinner i det jeg går opp trapppa.
Målet for turen var overmadrass til senga.. (ikke verdt et bilde..) Den lå selvfølgelig ikke på den plassen som var angitt, og vi trodde et øyeblikk vi måtte reise hjem uten, men fant den vi skulle ha et annet sted! Heldigvis! -for da var mannen i ferd med å få utslett..
Køen i kassa er en historie for seg selv.. For å si det kort -vi stiller oss alltid i feil kø;(
Etterpå dro vi på nattåpent på Sandvika (ja vi er gale, sikkert en million mennesker der)
Det var mannen som absolutt ville. Var nemlig posesalg på DVDèr (hvor mange trenger man egentlig..)
Og jeg fikk kjøpt litt småtteri fra Søstrene Grene.... Det var kompromiet;)


Måtte jo sikre meg disse..he he





Diverse småting..... Jada.. Blir alltid en del på Ikea..



Barista leselampe ble også med hjem.........




Pelsputen ble forresten kjøpt på jobben. Jobber i Interiørbutikk så jeg kan shoppe mens jeg er på jobb...Farlig farlig...
Puten er Herregård design og det var 40% på den, så da slo jeg til...
--------------
Nå må jeg dra på jobb.. Hun jeg jobber for ("Hjemme hos Interiør") skal åpne en ny butikk neste uke så da er det nok å gjøre.;)
--------------

6 kommentarer:

Unknown sa...

Huff, ja Ikea kan man bli svett av. Men jeg liker egentlig den nye butikken på Slependen ganske godt. Er ikke der så ofte siden vi bor så langt unna, så jeg må lete etter varene uansett. :)

Så heldig du er som kan handle interiør på jobben da! Den puta var veldig fin. :)

Ha en god dag!

aase sa...

Jammen er du heldig som kan shoppe på jobb du Hege!! Farlig farlig, men herligt herligt.....

Jeg må komme å hilse på og se i butikken når dere har åpnet!! Når er åpning??

Hvordan går det med lappene?? Jeg fikk da laget noen i Tyrkia også jeg...bassenget kl 06.00 på morgen...dån!!

Lekre saker du har shoppet også da!!

Mette sa...

Faarlig å gå på IKEA. :P Og litt farlig å gå på Søstrene Grene, men det er heldigvis litt billigere! :) Kjempesøte bokser. :)

ElinSire sa...

Kjenner til følelsen for å si det sånn :)
Det var jo helt kaos der i går, hvorfor er alltid alle andre på Ikea når jeg har tenkt meg dit?
Og hvorfor går alltid kassamannen tom for kassarull rett foran meg??

MEN -så har de jo så mye fint at det er en fryd. Og kortet går alltid varmt.

Ikea -love and hate!

mi-rachel sa...

fin den lampen fra ikea.
og så kjekt å jobbe i interiørbutikk da. jeg har en liten stilling for ikea...he he...;)

Minmill sa...

Litt av en shopping historie. Ikea er ikke noe for meg akkurat nå, men nå har det jo seg sånn at vi bor 3,5 timers kjøretur fra nærmeste varehus.....men til høsten neste år åpner det et i Kristiansand, så jeg tror ikke det er umulig at jeg kommer til å ta turen dit noen ganger. Ikea har mye fine basisvarer. Alle laken, håndklær og hvite skap i huset her er kjøpt hos nettopp Ikea.

Nå for tiden er jeg veldig på bruktbølgen, men av og til må vi jo kjøpe noen nytt.

Jeg likte den lampen du hadde kjøpt der. Håper mannen din fikk med seg mange dvd'er hjem.

Klem Minmill