onsdag 13. mai 2009

Flere bilder..

Har vært ganske hektisk her etter at vi kom hjem..

Tilbake til hverdagen.. sukk!

Takk for alle koselige hilsner på bloggen. Har desverre ikke rukket å ta runden hos dere alle.

Legger ut noen flere bilder fra Frankrike.

Drømmer meg tibake..


(Bildene er klikketiklikkbare..)




Markedet i Cèret.. Utrolig opplevelse


Hjerte-stein min kjære fant på stranden.. den ble selvfølgelig med hjem..


Et jassband rett utenfor døren en formiddag.. -Min kjære i sitt ess, kart, bil og ukjente veier..




Jaaa, jeg lengter tilbake..

7 kommentarer:

Babb sa...

Drømme-drømme...Det så ut som en herlig tur, masse fine bilder!

Linda sa...

VESPAAA!!! Vil ha sånn!! :D:D Nydelige bilde Hege!

Hege - BOLIGglede sa...

Ja tok det bildet med tanke på deg Linda! :) Helt sant!

Mette sa...

digger vespabildet. :) veldig bra redigert også!

det er seriøst bare helt utrolig sjarmerende bilder. JEg også vil til frrran-krrike (med manuela ramin osmundsen (på hytta (kanshe tre uker)))

Liv Kari sa...

Haha, Mette :D

Nydelige bilder Hege, skikkelig stemning. Jeg tror jeg må utvide horisonten litt når jeg reiser nedover. Den delen som familien min bor i går visst for å være en av de styggere delene av landet :P

thea sa...

Å det ser så deilig ut.... :O)

Ninas Drops sa...

Jeg blir såååå syk på å reise...
Det ser så fantastisk deilig ut..
Nydelige bilde collager.
Drops som ønsker deg en god helg..Håper 17.mai blir koselig..