fredag 6. mars 2009

Kjøkken før og etter..












Er vel ikke nødvendig å si hva som er før og etter her...
Bildene er fra en kunde jeg har hatt som interiørkonsulent. Hjalp til å tegne løsningen på kjøkkenet og har kommet med forslag på fliser, innredning og div. Kjøkkenet ble åpnet opp mot stuen. Nytt flislagt gulv med varmekabler som passet fint mot parketten i stua. Kjøkkeninnredningen er Ulriksdal (eik) fra Ikea. Benkeplaten er i sort sten. Synes løsningen ble veldig åpen og fin uten overskap og med en helvegg hvor man har komfyr o.l.
Resultatet er blitt kjempefint synes jeg..:)

7 kommentarer:

NIB sa...

hei! velkommen til nib! vi oppdaterer listen i dag, og du kommer med:) vil bare si ifra at på nib blir du registrert under boliggleder, med små bokstaver - kun fordi det er den måten vi har valgt å skrive linker inne hos oss, ikke av andre grunner:) så vet du det:)

flott side!

Fru Fjeldhammer sa...

Så flink du er, her var det masse fine bilder! Maleriene dine er utrolig fine.... flott smak!

Ha en fin helg..
klem

ElinSire sa...

Gratulerer med opptak i NIB ;) Skulle vært en side for fotoblogger også -hehe :) Jaja, jeg nøyer meg med det enkle jeg...

JATAKK, jeg tar gjerne et sånt kjøkken! Kjempefint, Hege!

Anonym sa...

Hei hei,
Takk for koselig hilsen hos meg :)Så morsomt at du også maler - flotte malerier!!! skal titte inn nærmere - har du en nettside også - tror jeg har sett bildene dine før?
Hei så lenge og god helg! ønsker Solveig :)

Karin sa...

Kjempemessig resultat!

Mette sa...

Sinnsykt stor forandring! Jeg digget de nye skapene. :)
Også liker jeg veldig godt lange, smale vinduer! Veldig stilig. :) Er du ferdig der inne, eller?

Hege - BOLIGglede sa...

Ja er så godt som ferdig der nå. De ble veldig fornøyde!:) Var et veldig fint hus i utganspunktet, men det var MASSE furu overalt.. Så de hadde litt av en jobb.

Takker for alle koselige tilbakemeldinger her på bloggen. Får ikke tid til å svare på alles forskjellige blogger så jeg skriver det her...TUSEN TAKK:)))